Vyhledávání
Hledání Ukryj wyszukiwarkę

PRAVIDLA AKCE „SUPER10”

 


1.    Obecná ustanovení

1.1. Tato pravidla definují podmínky akce  "SUPER10" (dále jen „Akce”).  „SUPER10”.
1.2. Pořadatelem akce je  IT FASHION POLSKA GROUP & PARTNERS Společnost s ručením omezeným se sídlem ve Varšavě, na ul..Moliera 2, 00 – 076 Varšava,zapsána do rejstříku podnikatelů vedeným okresním soudem pro hl. m. Varšavy ve Varšavě XII obchodní oddělení národního soudního rejstříku, pod číslem KRS 0000709586, NIP: 5252663777, REGON: 364788859 (dále jen „Pořadatel”). 
1.3. Akce se koná v souladu se zásadami stanovenými těmito Pravidly (v další části zvané "Pravidla"), které jsou dostupné on-line na internetových stránkách www.moliera2.com
1.4. Akce trvá od 19 července do 21 července 2019 roku. Období, ve kterém můžete promo akci využít (dále jen „doba promo akce“).
1.5. Účelem této akce je propagace značky a internetového obchodu Moliera 2.

2.  Zásady akce

2.1. Při nákupu jakéhokoli zlevněného produktu značky ONETEASPOON nebo ONETEASPOON KIDS na internetovém obchodě www.moliera2.com  zákazník obdrží  dodatečnou slevu 10%. Podmínkou pro obdržení slevy je zadání kódu "SUPER10" v košíku při objednávce.
2.3. Kód „SUPER10“ se vztahuje pouze na produkty ONETEASPOON a ONETEASPOON KIDS. Nevztahuje se na produkty jiných značek.
2.4. Kód „SUPER10“ se vztahuje na produkty, které jsou zlevněné s maximální slevou 60%.
2.5. Zákazník může využít akci mnohokrát. Podmínkou je zadat v košíku znova kód „SUPER10” 
2.6. Akci nelze kombinovat s jinými slevovými kódy v internetovým obchodě www.moliera2.cz. 
2.7. Účastník nemá právo na výměnu nebo vrácení slevy, včetně nahrazení slevy spojené s vrácením hotovostí.


3.    Reklamační řízení

3.1. Všechny osoby mají právo nahlásit organizátorovi reklamaci týkající se jejich účasti v akci.
3.2. Stížnosti posuzuje komise jmenovaná pořadatelem.
3.3. Reklamace jsou přijímany písemně a musí obsahovat jméno, adresu, datum a místo události, na kterou se nárok vztahuje, jak i podrobný popis a důvod stížnosti a obsah žádosti. Stížnosti ve formě e-mailu lze zaslat na [email protected].
3.4. Vyřízení reklamace trvá ok. 14 kalendářních dnů ode dne jejího přijetí, včetně zaslání odpovědi. Účastníkovi bude písemně oznámeno rozhodnutí organizátora na adresu účastníka uvedenou v reklamaci.
3.5. Rozhodnutí organizátora o reklamaci je závazné a konečné bez ohledu na postup vyřizování stížností, účastník má právo domáhat se nároků před společným soudem.

4.    Závěrečná ustanovení

4.1. Pravidla by měly být interpretované a uplatňované v souladu s platným polským právem.
4.2. Akce se koná v souladu se zásadami stanovenými těmito pravidly, která jsou dostupné on-line na internetových stránkách www.Moliera2.cz.